perjantai 12. elokuuta 2011

Verkkosivut valmiit entä sen jälkeen?

Kuinkahan moni tuntee tulleensa unohdetuksi, kun verkkosivu on valmistunut ja aikaa on kulunut tovi jos toinenkin? Entä kuinka moni kokee, että saatu tuote/palvelu ei vastaakaan odotuksia, jolloin maksettu hinta koetaan turhan kalliiksi? Kohdistuuko pettymykset enemmän suurempien yrityksien palveluksiin, vai onko ongelma enemmän pienten yrityksien asia, entä freelancerit ja muut tekijät?



Verkkopalveluiden tarjontaa on niin paljon, että esim. yritykselle kotisivuja haluava ja asioista vähän tietävä on varmasti kuin liisa ihmemaassa, joka ei tiedä kehen luottaa ja kehen ei.

Allekirjoittaneelle luottamusta herättää palveluntarjoaja joka kertoo avoimesti itsestään esittelee mitä tekee nyt ja on tehnyt aikaisemmin. Verkkosivun tekijää valitessa kannattaa pitää mielessä totuus, halvin ei välttämättä ole paras vaihtoehto toisaaltaan ei se kalleinkaan, totuus löytynee tästä välimaastosta.
Oli verkkosivun hinta mikä tahansa ei se hinta tai laatu, vaan että hinta/laatu suhde on kohdallaan.

Pienten palveluntarjoajien ja frelancerien etu on henkilökohtaisempi asiakaspalvelu verkkosivu projektin alusta loppuun, joka tuo asiakkaalle tunteen olevansa tärkeä asiakas joka oikeasti pitää myös paikkansa.

Olisi mukava jos tulisi kommentteja edellä kirjoitetusta aiheesta, jos kommentteja tulee runsaasti voisin palata aiheeseen syvällisemmän tutkinnan kautta.

Ei kommentteja:

Seuraa Blogia sähköpostitse

Viikon suosituimmat

Kuukauden suosituimmat

Suosituimmat