sunnuntai 14. elokuuta 2011

Yritykselle kotisivut. Mutta miksi? osa2

Kun yritys markkinoi itseään käytetään usein lehtimainontaa, mutta onko kyseessä sanomalehti jolloin kannatta miettiä kuinka moni tilaa kyseistä lehteä.
Vai onko mainos ilmaisjakelu lehdessä jota lukee varmasti enemmän ihmisiä molemmat näistä on hyviä paikkoja mainostaa.

Valitettava usein näkee myyntipalstojen työsuorituksia osiossa yritysten
ilmoituksia, mikä mielestäni ei anna kovin hyvää kuvaa ilmoittavasta yrityksestä. Kyseiset yritykset eivät ymmärrä markinoinnin tärkeyttä ja yrittävät päässä niin sanotusti halvalla.

Tästä päästään takaisin yrityksen kotisivu asioihin. Mitä yrityksen kotisivu merkitsee sinulle taloudellisesti? Turha kuluerä? Sijoitus tulevaisuuteen? Markkinointikulu? joku muu? tätä kannattaa miettiä yhden jos toisenkin yrittäjän.

Allekirjoittaneen mielipide on, että hyvin toteutettu kotisivu maustettuna web markkinoinnilla on yrityksen markkinointia ja sijoitus tulevaisuuteen, jonka tulokset saadaan pidemmällä aikavälillä. Lopputuloksena kasvava asiakaskunta.

Kun yritys suunnittelee kotisivuja itselleen siihen käyttettävää budjettia kannattaa miettiä kuten edellä mainitsin sijoituksena ei kulueränä.
Kotisivu + web markkinointi = uusia asiakkaita
Kotisivu = paljon vähemmän uusia asiakkaita
kotisivu vanhoine tietoineen = ei uusia asiakkaita ollenkaan

Kun tilaat yritys kotisivuja kannattaa siis miettiä, että säästänkö ja otan vain kotisivut vai olenko kaukaa viisas ja sijoitan myös kotisivujen markkinointiin.

Ei kommentteja:

Viikon suosituimmat

Kuukauden suosituimmat

Suosituimmat